Klacht Philips: Appaaraat gaat niet aan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279540
Gebruiker
asfrits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Airfryer van 2 jaar oud gaat niet meer aan en is dus niet meer te gebruiken. Het lijkt wel of de stroomtoevoer kapot is. Dit is ineens gebeurd. Hiervoor deed het apparaat het altijd goed. Erg jammer. Wat te doen

De oplossing

Jammer dat de levensduur zo kort is. Reparatie zou fijn zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
asfrits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie ontvangen van Philips
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen