Opgelost door Philips: bestelde product niet geleverd en nooit gereageerd op mijn mails!

sad Opgelost
anne klaasen

op 11 juli bestelde ik via de webshop van philips een snoerloze stofzuiger die de volgende dag geleverd zou worden. aangezien ik geen bevestiging kreeg van deze order noch een afleverdatum belde ik met de "klantenservice"
de dame daar was erg verward en gaf aan dat ze niet wist wanneer het product geleverd zou worden... Inmiddels al een paar mails gestuurd die binnen 24 uur beantwoord zouden worden maar ook dat gebeurde niet. Is dit nou Philips??
oh ja mijn bestelnummer is 14013795678

omgaande levering van deze bestelling en een boodschap op hun website dat er storingen op treden in de bestelling waardoor [philips haar beloftes niet nakomt.

anne klaasen
    Nog even ter informatie: Rutger van "klantenservice" heeft na overleg met backoffice aangegeven dat het artikel morgen wordt geleverd. Ik hoefde alleen even met UPS te bellen en dan konden zij aan de hand van mijn bestelnummer zien wanneer het geleverd wordt. Bij UPS kreeg ik te horen dat dat niet waar was en dat ze een trackingnummer nodig hadden. Ik ben invalide dus moet vooraf aan kunnen geven wanneer ze afleveren omdat ik teveel tijd nodig heb om beneden te komen met 1 been. Philips toch wat glijden jullie af!

Hoi, K.

Bedankt voor het delen van je ervaring met onze klantenservice. Ik vind het erg vervelend om te horen dat je zo veel pech hebt gehad met je bestelling. Dan hoor je daarbij natuurlijk wel goed te worden geïnformeerd. Ik heb gelijk aan de bel getrokken en gevraagd aan het desbetreffende team hoe dit zo snel mogelijk kan worden opgelost. Ik zou je graag een e-mail willen sturen zodra ik meer informatie heb. Zo je jouw e-mail adres met mij willen delen? Alvast bedankt.

anne klaasen
Ipv na 1 dag werd het artikel na 1 week geleverd ondanks andere mogelijkheden Zeer teleurgesteld in dit bedrijf! Dus artikel is geleverd maar veel te laat

Ook een klacht indienen over Philips?