Opgelost door Philips: Bestelling online shop Philips

675864222 Payment Pages for orde
r 000099Philips eShop NL
Kenmerk: 27-07-2016 09:32 003000
1675864222

Hedenochtend bestelling gedaan bij Philips shop online en betaald via ideal. Zou vrij snel bevestigiging email ontvangen. Vandaag 4x telefonisch contact gehad met Philips en 4x ander verhaal gekregen. Men kan niets vinden in het systeem, terwijl betaling is gebeurd. Zie bovenstaand copy bank. Eerst drie weken bijna bezig geweest over wel of niet garantie. Uiteindelijk onderdeel besteld en nu weer dit probleem bij Philips.

Dat Philips zorgt draag dat het probleem daadwerkelijk wordt opgelost. En niet steeds met een ander verhaal komt. Levertijd is 2 tot 4 dagen.

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Anja
    Vandaag nogmaals contact opgenomen met Philips en copy van betaling per mail toegestuurd. Verhaal telefonisch weer opnieuw uitgelegd. Het systeem bij Philips lag plat. Meneer beloofde ons dat we vandaag via email een reactie gaan krijgen. Dat was ons gisteren ook trouwens beloofd.

En in de spambox is niets binnegekomen van Philips. Heb ook gewoon bevestitgingemail ontvangen dat ik een email heb gestuurd.

Ben benieuwd gaat veel tijd en energie in zitten. En dat voor een nieuwe melkkan
    Anja
    Om 17.00 uur nogmaals contact gehad met Philips. Het probleem nog steeds, men kan geen order terug vinden. Terwijl ik wel via ideal heb betaald en op de bestelsite alles netjes heb ingevuld.

Mederwerker gaf aan dat we binnen 10 werkdagen ons geld terug geboekt hebben. En hij voor de deze vervelende gebeurtenis via zijn supervisor een youcher ging regelen voor een korting volgende keer.Liever had ik mijn bestelde melkkan ontvangen waarvoor ik betaald heb.
    Anja
    Vandaag contact gehad met Philips terugstorting was per 28 juli in werking gesteld. Vandaag geld terug gestort gekregen op rekening.
    Anja
    Uiteindelijk terug gestort gekregen vandaag. Opnieuw proberen om nieuwe melkkan te bestellen.

Anja

Ook een klacht indienen over Philips?