Klacht Philips: Cah back actie voor wireless speaker

Klachtnummer
# 154994
Gebruiker
Edo K
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30/11/2015 kochten wij een wireless speaker van Philips via Bol.com. Leuk voor ons was dat er een cash back actie was voor speaker producten aangeschaft in de periode 1/11/2015 t/m 31/1/2016. Dit gold dus ook voor ons.
Volgens de voorwaarden moest alles in bezit van Philips zijn op uiterlijk 15/2/2016.
Wat schetst onze verbazing dat wij via internet de actie niet meer kunnen vinden en zodoende ook het registratieformulier niet kunnen invullen. Via de philips.nl/acties kunnen wij de aanvraag dus niet afhandelen. Daarom hebben wij dit nu gedaan via een email aan de klantenservice, verstuurd op 15/2/2016 incl. gevraagde docs.
Gebeld met de klantenservice, die hiervoor een dossier hebben gemaakt. Zij geven aan dat de actievoorwaarden zo niet bedoeld zijn om, want actie loopt tot 31/1/16. Op basis van de letterlijke tekst van de actie leaflet van Philips is de Consumentenbond het echter met ons eens en vinden ook dat uitbetaling moet plaatsvinden.

De oplossing

Graag ontvangen wij de cash back van eur 20,-.
Een waardebon is een goed alternatief.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen