Klacht Philips: cashback actie phillips ambilight tv

Klachtnummer
# 25914
Gebruiker
Ria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben 11-09-2012 een phillips ambilight smart tv gekocht. Wij kregen netjes een mail waarin we formulieren moesten aanvragen. Ook die kregen we netjes en vrij snel thuisgestuurd. Na deze opgestuurd te hebben met de originele streepjescode van de doos, hebben wij nooit meer iets van Phillips vernomen. Wij hadden het vertrouwen dat het bedrag wel bijgeschreven zou worden. Door drukte o.a. een verbouwing is de hele cashback aktie bij ons op de achtergrond verdwenen. Tot ik mij vandaag opeens de cashback aktie herrinnerde en mijn afschriften een ging bekijken. Helaas niets bijgeschreven. Hierna contact opgenomen via de chatservice die pillips aanbied. Hier kreeg ik te horen dat er niets ontvangen was, en dat er niets meer mogelijk was. De case was afgesloten. Naar onze mening hebben we netjes aan de eisen voldaan, echter hebben we te lang afgewacht met stappen ondernemen om het bedrag van de cashback actie daadwerkelijk te ontvangen.

De oplossing

alsnog uitbetaling van het bedrag van de cashback aktie

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?