Opgelost door Philips: Cashback afdeling doet geen enkele moeite om klant te antwoorden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99286
Gebruiker
Henk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik voldoe aan alle voorwaarden.

Ze nemen niet de moeite om contact op te nemen.

Klantenservice van Philips is wel zeer behulpzaam.

De oplossing

Neem eens contact op met de klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Henk
    Datum
    Zoals gebruikelijk geeft Philips geen reactie.Sinds december 2014 ben ik hier al mee bezig.
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    Probleem is op gelost .Geld cashback op mijn rekening gestort.Geen bericht gehad van Philips geld stond opeens op mijn rekening.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?