Klacht Philips: Cashback is oplichting door Philips

ExAirFryerFan

Op 28 juni in de Blokker een AirFryer gekocht. Nu met € 20 cashback staat er op de prijskaart bij de Blokker. Bon even laten liggen en op 16 juli de cashback aangevraagd op website van Philips. De cashback is afgewezen aangezien ik 'te laat' heb gereageerd. Na telefonisch contact met Philips blijkt de maximale termijn 14 dagen te zijn.

Reden om hier een klacht over in te dienen:

- De voorwaarden van indienen binnen 14 dagen worden NIET gecommuniceerd voor of bij aankoop
- Dezelfde AirFryer HD9248/90 loopt nu wederom in de cashback actie van 15 juli t/m 21 juli volgens de folder en bij controle vandaag in de winkel bij Blokker
- De termijn van 14 dagen is te kort, Philips doet er zelf al 4 weken over om een simpele banktransactie van de cashback uit te voeren.
- De teamleider van telefonische afdeling blijkt halsstarrig en vastgeroest in procedures, met de klant meedenken dat dit onlogisch is komt niet in hem op
- Philips heeft minachting voor de klant, de chat wordt niet beantwoord, contact per mail is niet mogelijk, een webformulier ontbreekt en een behoorlijke klachtenregeling is onvindbaar op de website

Cashback wordt oneigenlijk ingezet om klant te verleiden tot aankoop. Jammer van Philips, want dit was al de 3de AirFryer die wij als cadeau voor vrienden kochten. Dit is de laatste geweest als deze klacht niet opgelost wordt.

De klacht door de klachtenafdeling laten beoordelen, daardoor de cashback alsnog toe te kennen. Daarnaast contactmogelijkheden voor consumenten verbeteren, Blokker en andere winkels instructies voor cashback mee laten geven of simpelweg cashback methode afschaffen en korting bij afrekenen in winkel/webshop direct realiseren.

ExAirFryerFan
Niets vernomen van Philips...

Ook een klacht indienen over Philips?