Klacht Philips: Cashback niet ontvangen, ondanks de zelf opgestelde termijn van Philips.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298180
Gebruiker
CBSeriously
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdens de actie de eerste dag gebruik van gemaakt en zeer zeker op tijd alle formulieren ingevuld. In eerste instantie zou ik binnen 4 weken de goedkeuring krijgen. Toen werd er aangegeven, aangezien ik maar niks hoorde, dat het nog 4 weken zou duren eer ik het geld teruggestort zou krijgen. Na 2 weken kreeg ik een standaard email dat het nog 4 weken zou duren, maar het wel was "geaccepteerd". Op 23 maar zou ik het geld al binnen moeten hebben gekregen (eigenlijk 4 weken eerder). Nu nog steeds niks. De e-mail daar hou ik mij niet aan, omdat zelf gezien jullie regels deze te laat is verzonden.
Per chat ben ik al 3 keer afgesloten tijdens het typen/beantwoorden. Dit is ook niet netjes.
Als ik ruim 300/400 uitgeef, dan mag ik best wat service verwachten, zeker als dit ook zo word gecommuniceerd. Echter krijg ik geen goede service.
Helaas een gemiste kans voor Philips want dit geeft een vervelende nasmaak.

De oplossing

De gewenste oplossing was op tijd het cashback uitkeren, maar dit is allang niet meer mogelijk. Ook geen enkele vorm van communicatie vanaf Philips op persoonlijk vlak is gegeven.
Onvoldoende dus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    CBSeriously
    Datum
    Ik zal een nieuwe klacht openen totdat ik reactie krijg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CBSeriously
Datum
Uiteindelijke oplossing
de beloofde tweede klacht vindt u hier: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/philips/klachten/klacht-2-wegens-niet-reageren-klacht-1-beloofde-cashback-philips/details?complaintId=62450f21-1db4-4362-8183-d116b4062f90
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen