Klacht Philips: Cashback niet ontvangen en maandenlang geen reactie

123

Eind december deed ik een aankoop van drie Philips televisies. Waarbij 1 met een cash back acties. Ik volgde alle stappen om de cashback te ontvangen. Maar ik ontving op geen enkele manier een reactie. Ik belde naar (niet overdreven) 10 verschillende nummers waarbij ik steeds een medewerker aan de lijn kreeg die mij niet verder kon helpen. De betreffende afdeling die de cashback behandelde was namelijk niet telefonisch of per mail te bereiken. Ik kon op geen enkele manier in contact komen. Zeer gefrustreerd bleef ik pogingen wagen, zonder resultaat. Uiteindelijk via social media heb ik een reactie van Philips ontvangen. Hierin geven ze aan dat mijn aankoop bon ontbreekt en dat ik daarom de cashback niet ontvang. Dit is een grote LEUGEN. Ik heb alles toegevoegd waar om werd gevraagd. Ik weet zeker dat ze van alles beweren om hier onderuit te komen. Dit is alles behalve klantvriendelijk. Dit is pure oplichterij

Ik ontvang graag de beloofde cashback terug. Ik ben hier de afgelopen maanden zoveel tijd aan kwijt, dat ik zelfs momenten heb gehad waarbij ik het allemaal maar wildr laten zitten. Het werd me zo ontzettend moeilijk gemaakt. Maar aan de andere kant dacht ik: als iedereen zo reageert dan komt Philips hier wel heel gemakkelijk onderuit. Dat laat ik niet gebeuren. Ze moeten doen wat ze beloven!!!

Ook een klacht indienen over Philips?