Opgelost door Philips: Customer support Philips komt beloften niet na

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 634433
Gebruiker
Gebruiker1539690962
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zit al meer dan een maand te wachten op een nieuwe tv nadat de oude in garantietermijn is stuk gegaan.
Oude omruilen voor een nieuwe is op 16 nov toegezegd. Oude ging op 3 nov. stuk en is 4 november bij Philips aangemeld

Gewenste oplossing

Binnen twee dagen een nieuwe tv zodat ik weer voetbal kan kijken.
Geboden oplossing
Tv is omgeruild voor een nieuwe omdat onderdelen niet voorhanden waren. Het heeft echter wel 5 weken geduurd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen