Klacht Philips: De stoomgenerator van Philips de HI7716/20 maakt constant lawaai tijdens het strijken

M.T.C. van Tol-Steenvoorden

Al verschillende keren klacht ingediend bij de support van Philips, dat staat nu alweer weken op een droog pitje.
Namelijk een sType: HI7716/20en als je daarvoor een hele goede serie 6400 hebt gehad (die geweldig was), dan is dit nieuwe type HI7716/20 een vreselijk apparaat. Maakt constant een pompend geluid, terwijl er in de handleiding staat alleen bij het oppompen.
Heb al aangegeven dat ik de nieuwe graag wil omruilen voor het oudere type 6400, maar ik hoor niets meer. Je verwacht dat de techniek er beter op wordt en niet slechter.

De stoomgenerator omruilen voor één van de 6400 serie, die geen kabaal maakt.

M.T.C. van Tol-Steenvoorden
    Philips is laks, laten het maar sudderen in de hoop dat de mensen het opgeven. Valt mij zo tegen ! Vroeger was Philips toch betrouwbaar, maar dat voelt nu totaal niet zo!
    Philips
    Goedenmiddag meneer/mevrouw van Tol-Steenvoorden,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb in ons systeem het vorige contact tussen mijn collega's en u bekeken, en moet u helaas vertellen dat ik dezelfde procedures als hen volg.

Ik zie dat ons technische team uw zaak heeft bekeken en aan de hand van video-materiaal uw strijkijzer hebben beoordeeld. Zij geven aan dat deze goed werkt en het geluid normaal is.

Ik kan u dan helaas ook niet verder helpen. Na aankoop van een product kunnen wij deze niet zomaar omruilen of terugnemen bij ontevredenheid. Mijn excuses voor het ongemak.

Simone
    Philips Consumer Care

M.T.C. van Tol-Steenvoorden
Erkennen dat het lawaai er niet hoort te zijn, alleen zoals in de handleiding staat bij oppompen, naar niet voortdurend en dus produkt terugnemen of omruilen.

Ook een klacht indienen over Philips?