Klacht Philips: De stoomgenerator van Philips de HI7716/20 maakt constant lawaai tijdens het strijken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 309681
Gebruiker
M.T.C. van Tol-Steenvoorden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al verschillende keren klacht ingediend bij de support van Philips, dat staat nu alweer weken op een droog pitje.
Namelijk een sType: HI7716/20en als je daarvoor een hele goede serie 6400 hebt gehad (die geweldig was), dan is dit nieuwe type HI7716/20 een vreselijk apparaat. Maakt constant een pompend geluid, terwijl er in de handleiding staat alleen bij het oppompen.
Heb al aangegeven dat ik de nieuwe graag wil omruilen voor het oudere type 6400, maar ik hoor niets meer. Je verwacht dat de techniek er beter op wordt en niet slechter.

De oplossing

De stoomgenerator omruilen voor één van de 6400 serie, die geen kabaal maakt.

2 reacties

  1. Auteur
    M.T.C. van Tol-Steenvoorden
    Datum
    Philips is laks, laten het maar sudderen in de hoop dat de mensen het opgeven. Valt mij zo tegen ! Vroeger was Philips toch betrouwbaar, maar dat voelt nu totaal niet zo!
  2. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenmiddag meneer/mevrouw van Tol-Steenvoorden,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb in ons systeem het vorige contact tussen mijn collega's en u bekeken, en moet u helaas vertellen dat ik dezelfde procedures als hen volg.

    Ik zie dat ons technische team uw zaak heeft bekeken en aan de hand van video-materiaal uw strijkijzer hebben beoordeeld. Zij geven aan dat deze goed werkt en het geluid normaal is.

    Ik kan u dan helaas ook niet verder helpen. Na aankoop van een product kunnen wij deze niet zomaar omruilen of terugnemen bij ontevredenheid. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Simone
    Philips Consumer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.T.C. van Tol-Steenvoorden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Erkennen dat het lawaai er niet hoort te zijn, alleen zoals in de handleiding staat bij oppompen, naar niet voortdurend en dus produkt terugnemen of omruilen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen