Klacht Philips: Defecte garde van Philips stafmixer

# 20418
Liliya

Ik heb 3 jaar geleden Cucina: HR1560/61/65 van Philips gekocht. Deze heeft altijd goed gewerkt. Daar ben ik dus tevreden over maar de kloppers / garde voor pannenkoeken beslag, etc. is nu verroest en zilver verf gaat steeds meer los, wat ook gevaarlijk is. Ik heb contact met Philips gehad. Zij kwamen met de oplossing en hebben het onderdeel (420306564250 GARDE 2 STUKS) met 20% korting, voor 11,46 euro, aangeboden. Dit lijkt mij geen geschikte oplossing omdat een nieuwe stafmixer al voor 15 euro is aan te schaffen. Daarnaast is het niet milieuvriendelijk een goedwerkend product vanwege garde defect weg te gooien. Via deze weg hoop ik toch nog op een toepasselijke oplossing voor dit probleem. Met vriendelijke groeten, Liliya

Philips
    Beste Liliya,Je hebt twee jaar fabrieksgarantie op Philips producten. De kloppers zullen dan helaas na twee jaar ook niet meer onder de garantie vallen. In dit geval is het enige wat we aan kunnen bieden een kortingsbon voor de nieuwe gardes.Met vriendelijke groet,
    Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?