Klacht Philips: Defecte Philips Sarista HD 8010/10

Klachtnummer
# 51703
Gebruiker
M van Heeckeren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag is onze Philips Sarista Hd 8010/10 voor de derde maal teruggekomen van reparatie. Direct bij aankomst apparaat geinstalleerd om van een lekker bakje koffie te gaan genieten.Echter werkt deze weer niet.
Vervolgens direct de Philips Servicelijn gebeld om dit te melden en krijg dus te horen dat het apparaat weer opgehaald moet worden om te beoordelen of deze daadwerkelijk defect en en omgeruild kan worden voor een nieuwe.
Dit gaat ons weer een vrije dag kosten dus.
Ik heb de dame vriendelijk gevraagd om direct morgen dan een nieuwe mee te nemen maar dit kan niet volgens de procedure.
Het is een schande hoe Philips hier mee omgaat.
De klant schaft een duur ondeugdelijk apparaat aan en maakt veel kosten aan bellen en vrije dagen opnemen maar doen zelf weinig moeite om de klant tevreden te houden.
In mijn ogen is dit niet de service die je van een dergelijke organisatie mag verwachten.Hoeveel moeite is het om bij het ophalen direct een nieuwe af te leveren?

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?