Klacht Philips: Defecte stofzuiger

Klachtnummer
# 168825
Gebruiker
Frank60
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Onze stofzuiger is na 5 maanden gebruik defect. De motor is op hol geslagen met veel lawaai.
Nu krijg ik te horen dat de gemiddelde reparatietijd 3 weken is!!! Is dit normaal?
Denk je een goed apparaat te kopen , moet ik zeker 3 weken wachten op een oplossing.
Stofzuiger is aangeleverd op:
20-05-2016 15:53:12 Onderdelen besteld
19-05-2016 07:18:27 Wacht op actie manager bij Service Provider
17-05-2016 12:50:34 In behandeling bij Service Provider
17-05-2016 12:50:29 Wacht op actie manager bij Service Provider
13-05-2016 11:07:30 In behandeling bij Service Provider
13-05-2016 11:07:23 Wacht op behandeling door Service Provider
12-05-2016 14:50:12 Wacht op behandeling door Service Provider
12-05-2016 12:51:20 Bezorgopdracht uitgevoerd door transporteur, is bezorgd
12-05-2016 08:32:41 Bezorgopdracht transporteur, voormelding ontvangen
11-05-2016 17:04:22 Bezorgopdracht uitgevoerd door transporteur, afgehaald op servicepoint door koerier
11-05-2016 13:35:12 Bezorgopdracht transporteur, afgegeven op servicepoint
10-05-2016 22:43:38 Verzonden naar Service Provider

De oplossing

Zo spoedig mogelijk een andere stofzuiger en anders het geld terug.

7 reacties

  1. Auteur
    Frank60
    Datum
    20-05-2016 15:53:12 Onderdelen besteld
    19-05-2016 07:18:27 Wacht op actie manager bij Service Provider
    17-05-2016 12:50:34 In behandeling bij Service Provider
    17-05-2016 12:50:29 Wacht op actie manager bij Service Provider
    13-05-2016 11:07:30 In behandeling bij Service Provider
    13-05-2016 11:07:23 Wacht op behandeling door Service Provider
    12-05-2016 14:50:12 Wacht op behandeling door Service Provider
    12-05-2016 12:51:20 Bezorgopdracht uitgevoerd door transporteur, is bez.
  2. Auteur
    Frank60
    Datum
    20-05-2016 15:53:12 Onderdelen besteld
    19-05-2016 07:18:27 Wacht op actie manager bij Service Provider
    17-05-2016 12:50:34 In behandeling bij Service Provider
    17-05-2016 12:50:29 Wacht op actie manager bij Service Provider
    13-05-2016 11:07:30 In behandeling bij Service Provider
    13-05-2016 11:07:23 Wacht op behandeling door Service Provider
    12-05-2016 14:50:12 Wacht op behandeling door Service Provider
    12-05-2016 12:51:20 Bezorgopdracht uitgevoerd door transporteur, is bez.
  3. Auteur
    Frank60
    Datum
    20-05-2016 15:53:12 Onderdelen besteld
    19-05-2016 07:18:27 Wacht op actie manager bij Service Provider
    17-05-2016 12:50:34 In behandeling bij Service Provider
    17-05-2016 12:50:29 Wacht op actie manager bij Service Provider
    13-05-2016 11:07:30 In behandeling bij Service Provider
    13-05-2016 11:07:23 Wacht op behandeling door Service Provider
    12-05-2016 14:50:12 Wacht op behandeling door Service Provider
    12-05-2016 12:51:20 Bezorgopdracht uitgevoerd door transporteur, is bez.
  4. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste meneer Broekhuis,

    Hartelijk dank voor uw bericht hier op klachtenkompas. Ik zou u graag een e-mail sturen om deze zaak verder te behandelen. Kunt u me daarom voorzien van uw e-mailadres?

    Met vriendelijke groet,
    Tom
    Philips Consumer Care
  5. Auteur
    Frank60
    Datum
    Ons @mailadres.
    fresja01@telfort.nl
    Vr gr. Frank Broekhuis
  6. Auteur
    Frank60
    Datum
    Wanneer ik van Philips voor woensdag geen reactie heb gaat het hele verhaal naar Kassa en Radar.
    De brief is al gereed om verzonden te worden.
  7. Auteur
    Frank60
    Datum
    Voorstel van reparateur is onder de maat.

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen