Klacht Philips: defecte update waaar philips verzaakt een oplossing voor te regelen (mijn tv heeft soms wel 15min nodig om aan te gaan)

Rik

Op 22 maart heb ik de 40pfk5500 smarttv van philips gekocht. Direct heb ik de updates geinstalleerd. Mijn tv wou hierna echter niet meer aangaan. Pas na de stekker eruit te trekken en opnieuw erin wou de tv weer aan. Soms gaat hij hierna meteen weer aan en soms moet ik dit proces constant blijven herhalen tot hij het wel doet. elke keer als ik de stekker er weer in doe duurt het 5min voor de tv uberhaupt aankan en soms werkt hij dan dus alsnog niet. Kortom gewoon een gigantisch probleem. Meteen heb ik de klantenservice gebeld en die vertelde dat dit probleem al enige tijd bekend was en er snel een nieuwe update zou komen. twee weken later heb ik de klantenservice gemaild en die zeiden opnieuw dat er binnenkort wel een update zou komen. Onderhand ben ik het zat en wil ik dat Phillips deze update per direct regeld (dit is een simpele fix! gewoon een nieuwe update beschikbaar maken) Na deze nalatigheid van philips verwacht ik dan ook met terugwerkende kracht een korting op mijn tv!

Direct beschikbaar maken van een fix voor de defecte update en met terugwerkende kracht korting op mijn tv of kom deze maar weer ophalen en geef me een andere tv met een grote waarde. Want dit is echt ONZIN. Er is mij dus gewoon een tv verkocht waarvan al bekend was dat hij problematisch was. slecht slecht slecht. Ik koop niet voor niets een tv van een bekend merk, dat is om dit soort amateuristische onzin te voorkomen.

Niet eens een antwoord. WAARDELOOS

Rik

Ook een klacht indienen over Philips?