Klacht Philips: Derde Philips Sonicare airfloss

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86195
Gebruiker
Joem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In 2012 van mijn bevriende tandarts de Philips Sonicare airfloss HX8140 gekregen.
Deze ging stuk en werd in januari 2013 onder garantie vervangen. Deze ging ook stuk en werd in februari 2013 onder garantie vervangen; registratie op 15-01-2013 en
20-02-2013. Nu weer stuk en beroep op garantie werd verworpen omdat garantie inging op datum 1e aankoop. Ik had echter geen aankoopnota omdat ik hem van mijn tandarts had gekregen. De man van Philips die mij hierover belde bleef maar aandringen op de aankoopnota. Toen ik hem zei dat hij niet luisterde en dat ik geen aankoopnota had deed hij eerst nog een voorstel voor 20% korting op de aanschafprijs van een nieuw exemplaar en daarna verbrak hij de verbinding omdat ik hem steeds duidelijk probeerde te maken dat ik geen aankoopnota had. De behandeling vond ik aanmatigend en ik kon mijn verhaal niet doen.

De oplossing

Wil graag een nieuw apparaat want over de werking ben ik uiterst tevreden. Wil ook best hiervoor betalen maar ik wil duidelijkheid over de kwaliteit. Heb geen zin in weer deze administratieve rompslomp. Ik kan er niets aan doen dat dit al het derde apparaat is dat binnen een periode van ruim twee jaar kapot gaat ondanks dat ik er zeer zorgvuldig mee omga omdat ik weet hoe kwetsbaar het apparaat is. Nu het apparaat, los van de aankoopnota voor de tweede keer binnen de garantietermijn van 2 jaar stuk is verwacht ik een aanbieding om voor een redelijke prijs, rekening houdend met genoemde rompslomp, een nieuw apparaat te kunnen aanschaffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Joem
    Datum
    In het eerste gesprek wordt telefoon op de haak gegooid bij de klacht wordt geen antwoord gegeven. Ze zijn zelf 100% overtuigd van de slechte kwaliteit van hun product want wie geschoren wordt moet stilzitten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen