Klacht Philips: Diamondclean tandenborstel schakelt zichzelf automatisch aan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 132067
Gebruiker
Sunshine
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Voor het eerst heb ik melding gemaakt v.e. probleem nl. dat mijn elektr. tandenborstel in opgeladen toestand vanzelf aangaat. Nadat ik het uitdruk gaat het na een tijdje weer vanzelf aan totdat de batterij op is. Mij wordt als "oplossing" geboden het handvat te vervangen als het binnen de garantie valt, terwijl ik duidelijk aangeef dat dat niet het geval is en om een oplossing verzoek. We hebben destijds 2 van deze dure (!) borstels gekocht, de andere doet het gewoon. Bovendien is een eerdere goedkopere Sonicare borstel v.d. Elite serie veel langer meegegaan. Men geeft aan dat het product langer had moeten meegaan maar dat ze als "oplossing" een kortingsvoucher van 20% aanbieden die alleen online via de Philips site te besteden is. Dit betekent dat een nieuwe borstel mij veel meer kost dan ik in eerste instantie voor heb betaald. Helaas is het product zo gemaakt dat ik het zelf onder de aan/uit knop niet kan schoonmaken en kennelijk is het niet waterbestand gezien het probleem.

De oplossing

Het product tegen, op zijn minst, hetzelfde bedrag waarvoor ik het in eerste instantie heb gekocht is het minste wat gedaan kan worden. Dat wat geboden wordt als zijnde oplossingen is in mijn geval geen oplossing. Doe graag een beroep op uw coulance teneinde ook in de toekomst een tevreden klant van uw elektrische tandenborstels te blijven. Vooral als uw medewerker beaamt dat een goed product langer hoort mee te gaan en vervolgens aangeeft niets voor mij te doen. Dat kan gewoon niet.

5 reacties

  1. Auteur
    Sunshine
    Datum
    Helaas blijkt dat het vanzelf aan-, en uitgaan van mijn elektrische tandenborstel een voorbode is geweest van het helemaal niet meer werken ervan. N informeren blijkt ook de aan en uitknop vd tweede borstel te haperen. Wellicht is dat ook een teken dat het er binnenkort mee ophoudt.
    Graag doe ik een beroep op uw coulance.
  2. Auteur
    Sunshine
    Datum
    Nogmaals maak ik u attent op mijn melding en het feit dat u nog niet heeft gereageerd. Ik zou geholpen zijn met het aanbieden van een houder tegen een schappelijke prijs, aangezien het reisetui + oplaadglas nog intact zijn.
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Afgehandeld 27-10-2015
    Via e-mail
    Afgehandeld met klant
  4. Auteur
    Sunshine
    Datum
    Heb het idee dat de eerdere mailwisseling niet is doorgelezen. Er is iets "aangeboden" wat eerder is voorgesteld en geen oplossing is. Graag verzoek ik u een te reageren op mijn voorstel om alleen het handvat aan te schaffen.
  5. Auteur
    Sunshine
    Datum
    Philips heeft helaas geen oplossing geboden, maar in een e-mail een eerder voorstel herhaald, wat geen oplossing vormt en wat voor mij aanleiding is geweest mijn klacht op klachtenkompas te zetten. Had gehoopt dat de afd. klachtenafhandeling een serieuze oplossing zou bieden. Ben diep teleurgesteld dat een professioneel bedrijf als Philips zijn klant in de kou laat staan. Mijn aanbod vormt een rechtvaardige oplossing waar helaas niet op is ingegaan, nl het apart aanbieden/kopen v.h. handvat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sunshine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen