Klacht Philips: Diamondclean tandenborstel schakelt zichzelf automatisch aan

# 132067
Sunshine

Voor het eerst heb ik melding gemaakt v.e. probleem nl. dat mijn elektr. tandenborstel in opgeladen toestand vanzelf aangaat. Nadat ik het uitdruk gaat het na een tijdje weer vanzelf aan totdat de batterij op is. Mij wordt als "oplossing" geboden het handvat te vervangen als het binnen de garantie valt, terwijl ik duidelijk aangeef dat dat niet het geval is en om een oplossing verzoek. We hebben destijds 2 van deze dure (!) borstels gekocht, de andere doet het gewoon. Bovendien is een eerdere goedkopere Sonicare borstel v.d. Elite serie veel langer meegegaan. Men geeft aan dat het product langer had moeten meegaan maar dat ze als "oplossing" een kortingsvoucher van 20% aanbieden die alleen online via de Philips site te besteden is. Dit betekent dat een nieuwe borstel mij veel meer kost dan ik in eerste instantie voor heb betaald. Helaas is het product zo gemaakt dat ik het zelf onder de aan/uit knop niet kan schoonmaken en kennelijk is het niet waterbestand gezien het probleem.

Het product tegen, op zijn minst, hetzelfde bedrag waarvoor ik het in eerste instantie heb gekocht is het minste wat gedaan kan worden. Dat wat geboden wordt als zijnde oplossingen is in mijn geval geen oplossing. Doe graag een beroep op uw coulance teneinde ook in de toekomst een tevreden klant van uw elektrische tandenborstels te blijven. Vooral als uw medewerker beaamt dat een goed product langer hoort mee te gaan en vervolgens aangeeft niets voor mij te doen. Dat kan gewoon niet.

Sunshine
    Helaas blijkt dat het vanzelf aan-, en uitgaan van mijn elektrische tandenborstel een voorbode is geweest van het helemaal niet meer werken ervan. N informeren blijkt ook de aan en uitknop vd tweede borstel te haperen. Wellicht is dat ook een teken dat het er binnenkort mee ophoudt.
    Graag doe ik een beroep op uw coulance.
    Sunshine
    Nogmaals maak ik u attent op mijn melding en het feit dat u nog niet heeft gereageerd. Ik zou geholpen zijn met het aanbieden van een houder tegen een schappelijke prijs, aangezien het reisetui + oplaadglas nog intact zijn.
    Philips
    Afgehandeld 27-10-2015
    Via e-mail
    Afgehandeld met klant
    Sunshine
    Heb het idee dat de eerdere mailwisseling niet is doorgelezen. Er is iets "aangeboden" wat eerder is voorgesteld en geen oplossing is. Graag verzoek ik u een te reageren op mijn voorstel om alleen het handvat aan te schaffen.
    Sunshine
    Philips heeft helaas geen oplossing geboden, maar in een e-mail een eerder voorstel herhaald, wat geen oplossing vormt en wat voor mij aanleiding is geweest mijn klacht op klachtenkompas te zetten. Had gehoopt dat de afd. klachtenafhandeling een serieuze oplossing zou bieden. Ben diep teleurgesteld dat een professioneel bedrijf als Philips zijn klant in de kou laat staan. Mijn aanbod vormt een rechtvaardige oplossing waar helaas niet op is ingegaan, nl het apart aanbieden/kopen v.h. handvat.

Sunshine

Ook een klacht indienen over Philips?