Klacht Philips: Display AirFryer XL reageert niet of valt direct uit

Klachtnummer
# 182480
Gebruiker
alro1985
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het display van de Airfryer XL reageert niet of valt direct uit. De ene keer doet hij het wel goed, de andere keer weer niet. Ik verdenk zelf een elektronische storing in het betreffende display.

Op de Airfryer zit normaliter 2 jaar fabrieksgarantie, helaas is de garantie net verlopen. (4 maand). Philips doet mij een voorstel voor 20% korting op een nieuw product of de reparatiekosten worden doorbelast naar de klant. Zelf heb ik al voorgesteld om de verzendkosten te betalen zodat Philips de airfryer op hun kosten kan repararen. Hier gaat Philips niet mee akkoord. Ik vind het erg snel voor een duurzaam product als deze.

Ik gebruik hem wekelijks maar heb geen zin om elke 2 jaar een nieuwe airfryer aan te schaffen!

De oplossing

Reparatie van de betreffende airfryer XL op kosten van Philips (dus onder garantie repararen). Mede gezien het net buiten het garantietermijn valt en daarnaast het een duurzaam product is.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste meneer Rodermond,

    Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met het door u aangegeven referentienummer '60-0003342363'

    Met vriendelijke groet,
    Koen
    Philips Consumer Care