Klacht Philips: Door defecte fles kreeg mijn baby warme melk over zich heen; slecht geholpen,ik wil mijn geld terug!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 523493
Gebruiker
Juffrouw_K
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door de defecte baby flessenset van Philips Avent, is er warme melk over mijn pasgeboren baby's gezichtje gegaan. Onacceptabel. Via klantenservice gevraagd om een oplossing; ik moest van alles bewijzen. Een video om te laten zien waar het lekt, een aankoopbewijs en ondertussen moet ik steeds achter ze aan gaan omdat de onderdelen niet voorradig zijn. Ik wil inmiddels het aankoopbedrag terug en de boel retour sturen na deze slechte ervaring met zowel het product als de klantenservice.

De oplossing

Ik wil het pakket gratis retour sturen en het volledige aankoopbedrag terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Juffrouw_K
Datum
Uiteindelijke oplossing
Philips raadt aan contact te zoeken met de klantenservice, terwijl mijn klacht juist over de onkunde van de klantenservice gaat. Jammer. Ze zijn een klant kwijt en ik geef aan mijn omgeving door dat ze de babyvoedingsflessen van Philips dus moeten mijden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen