Klacht Philips: Dure Philips 46PFL8007T/12 tv kan geen netflix afspelen

martijneyer

Deze dure tv kan geen netflix afspelen. (TOP MODEL VAN PHILIPS)
na 4 telefoontjes wist de medewerker mij te melden dat de televisie die ik had van december 2012 was en deze ondersteund geen netflix. terwijl de televisie van januari 2013 dit wel kan. WAT IS DIT???? als ik een televisie van samsung van nog geen 400,- koop heeft hij zelfs de mogelijkheid tot netflix.
Ook wist de mederwerker te melden dat zij mij niet verder zullen en kunnen helpen om dit probleem op te lossen. er is gewoonweg geen app beschikbaar voor de 2012 modellen
(Nou ik verwacht als ik zo'n dure tv koop toch echt dat dit gewoon tot de mogelijkheden behoord of dat er voor word gezorgd dat dit mogelijk word)

een passende oplossing !!!
wij hebben een abonnement op netflix dus ik wil dit ook kunnen gebruiken.
eventueel omruiling van het toestel met een kleine bijbetaling voor een toestel die wel deze mogelijkheid bied

Philips
    Beste,Zoals eerder meegedeeld is Netflix niet beschikbaar voor uw toestel. De encryptie die Netflix gebruikt is niet compatibel met de hardware van Philips toestellen die geproduceerd werden vóór 2013. De app wordt ontwikkeld door derden (Netflix), en bij dit soort apps kunnen we compabiliteit niet altijd garanderen. In 2012, wanneer uw toestel geproduceerd werd, was Netflix nog niet beschikbaar in Nederland. Aangezien dit om hardware gaat kan dit niet opgelost worden door een software-update.Vergelijk het met een klant die een toestel koopt die niet geschikt is voor 3D, en dan teleurgesteld is dat 3D films niet kunnen bekeken worden op dat toestel. Zo is uw toestel niet compatibel met Netflix, en is dit ook nooit geadverteerd geweest.Voor consumenten met een televisie uit 2012 of ouder, is het altijd mogelijk om de content van Netflix via een PC of MAC te streamen naar de televisie. Ook kan een mediaspeler of blu-ray speler die Netflix ondersteunt aangesloten worden. Zo kan toch genoten worden van de befaamde Philips beeldkwaliteit op het grote televisiescherm.Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,Met vriendelijke groet,Philips Webcare