Klacht Philips: Duurzaamheid Philips Sonicare DiamondClean HX9332/04 slecht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 250676
Gebruiker
Royeijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Philips Sonicare DiamondClean HX9332/04 is snel kapot gegaan. Na een tijd de tandenborstel in de kast te hebben laten liggen, vind ik het toch tijd om een klacht te plaatsen over de tandenborstel, zeker voor de prijs dat deze heeft gekost verwacht je duurzaamheid. Het lijkt alsof het ijzeren pinnetje (waar je de tandenborstel op schuift), iets vast zit oid, wanneer je in tegengestelde richting (als poetsen) drukt tegen de borstel, beweegt hij wel. Echter niet heel sterk en goed.

Ik heb nog diverse opzetstukken liggen, maar helaas geen garantie en bon meer - wel de kapotte tandenborstel in het reis etui.

Ik ben fan van Philips producten, en dit is zeker een hele mooie borstel, alleen mag hij echt niet zo snel kapot gaan.

De oplossing

Kosteloze reparatie of vervanging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Royeijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?