Klacht Philips: DVD Speler onbruikbaar na update

J.B.J. Ruiter

Mijn goedwerkende dvd 3d blu ray is na het updaten van de laatste software volkomen onbruikbaar en niet meer te benaderen. Ik krijg zelfs mijn 3d Hobbit DVD niet meer uit de lade.
Na contact met Philips mocht ik uit coulance de speler opsturen naar een service dienst maar wel +/- 95, 00 euro betalen.
Als Philips dit coulance noemt is het geen knip voor de neus waard en voor mij volkomen onverteerbaar. Als hier geen oplossing voor komt worden Philips apparaten, en ik heb er al zat aangeschaft, uit mijn huis verbannen.

Ik verwacht na telefoon en mail contact niets meer van Philips en wil alleen mijn ongenoegen uiten. En heb inmiddels een ander merk aangeschaft.

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J.B.J. Ruiter
    Philips krijgt een dikke onvoldoende om niet te reageren op deze klacht.
    Ik zit wel na een vlekkeloos verlopen update met een onbruikbare Blue Ray speler.
    Van mijn vertrouwen in Philips is niet veel meer over.
    Ik heb inmiddels een Samsung gekocht die is veel goedkoper, heeft meer mogelijkheden zoals Netflix en werkt ook nog sneller.

J.B.J. Ruiter

Ook een klacht indienen over Philips?