Klacht Philips: een hele unit vervangen terwijl er alleen een rubbertje defect is

Klachtnummer
# 191216
Gebruiker
Consita
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb een Philips HD 8833/11 koffie machine,in de black brewunit (art 11012382)
zit een oranje rubber die niet los verkrijgbaar is en je dus een nieuwe unit van €80,- moet aanschaffen, de koffie kopjes zijn half gevuld en het opvang reservoir zit vol met "natte koffie prut".De oorzaak is het defecte rubber

Gewenste oplossing

Lever mij een nieuw rubber en laat mij niet een hele unit kopen.
Mijn Koffie machine is 4 jaar oud.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste mevrouw Leerkotte,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb u een e-mail gestuurd om te kijken of ik u hiermee verder kan helpen. Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Koen
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen