Klacht Philips: een horor tv van philips

zorro

ongeveer 3 jaar geleden heb ik een klacht gemeld over onze philips tv o.a omdat deze niet doet wat het moet doen nml het gaat zomaar terwijl we een programma bekijken helemaal uit en gaat dan opnieuw opstarten daarna kan het ook nog een paar keer gebeuren , ook werkt de module soms ineens niet meer ook dit komt zomaar in beeld en het probleem is dan dat we geen beeld meer hebben, dit blijft maar duren en doorgaan ( sjonge ik heb nog nooit zo een prut tv gehad _) waarom heeft deze zoveel problemen , en trouwens de afstandsbediening werkt ook treurig manmanman wat een ergenis ( het was een tv van ongeveer 2300 euro en ik dacht toen dat het dan ook wel goed zou zijn maar,,,,,,,,,,? dit doe ik nooit weer en zeker geen philips tv )

ik wil de tv terug kunnen doen of er moet een goede update van de software komen ??

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

zorro
Helemaal niets

Ook een klacht indienen over Philips?