Klacht Philips: een horor tv van philips

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386447
Gebruiker
zorro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ongeveer 3 jaar geleden heb ik een klacht gemeld over onze philips tv o.a omdat deze niet doet wat het moet doen nml het gaat zomaar terwijl we een programma bekijken helemaal uit en gaat dan opnieuw opstarten daarna kan het ook nog een paar keer gebeuren , ook werkt de module soms ineens niet meer ook dit komt zomaar in beeld en het probleem is dan dat we geen beeld meer hebben, dit blijft maar duren en doorgaan ( sjonge ik heb nog nooit zo een prut tv gehad _) waarom heeft deze zoveel problemen , en trouwens de afstandsbediening werkt ook treurig manmanman wat een ergenis ( het was een tv van ongeveer 2300 euro en ik dacht toen dat het dan ook wel goed zou zijn maar,,,,,,,,,,? dit doe ik nooit weer en zeker geen philips tv )

De oplossing

ik wil de tv terug kunnen doen of er moet een goede update van de software komen ??

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zorro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen