Klacht Philips: Electrische tandenborstel

Joke

Mijn tandenborstel type HX3110-A2 120730 het groene rubber is volledig kapot gegaan zowel aan de voor en achterzijde kan het nu slecht aanzetten.

Een nieuwe tandenborstel waar dit niet meer mee kan gebeuren ik ben verder over de tandenborstel tevreden alleen wat er nu bebeurd is vind ik erg jammer

Philips
    Geachte mevrouw Brussee,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het jammer om te horen dat het erop lijkt dat er sprake is van slijtage van een onderdeel van uw HX3110. Ik zou graag kijken of ik iets voor u kan betekenen. Gezien u aangeeft erg tevreden met de prestaties van de tandenborstel zelf te zijn ga ik natuurlijk graag zo snel als mogelijk kijken hoe ik u verder kan helpen.

Zou u mij allicht willen voorzien van uw e-mailadres? Dan kunnen we via die weg onze correspondentie voortzetten.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
    Remco
    Joke
    Bedankt voor uw reactie mijn email adres is jokebrussee@zonnet.nl Met vriendelijke groet Joke Brussee
    Philips
    Datum afhandeling: 19-5-2016
    Wijze afhandeling: Contact gezocht via e-mail om het probleem op te lossen.
    Joke
    Er werd door Philips een voorstel gedaan voor korting voor een nieuwe electrische tandenborstel die moest ik dan in de online shop van Philips kopen. Nu blijkt dit dus helemaal geen korting te zijn want via internet kan ik ze kopen voor de zelfde prijs al bij Philips met korting zelf een model wat goedkoper is dan met hun korting. Ik heb gereageerd dat ik dit een verkapte korting vind . Ik heb tot op heden geen antwoord retour gekregen

Ook een klacht indienen over Philips?