Opgelost door Philips: Espresso apparaat geeft foutmelding en hierdoor kunnen wij geen koffie zetten. De 5x in 1 jaar tijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332483
Gebruiker
T.P. Renkers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben ons espresso apparaat voor de 5de of 6de keer alweer terug gekregen met de mededeling dat er niets aan de hand is!! Zoals jullie in de bijgevoegde bestanden kunnen zien kreeg ik het apparaart terug. Stekker erin, bonen en water maar nog steeds dezelfde foutmelding!!!

Dit terwijl wij duidelijk waren dat 5x terug sturen van een nieuw apparaat (aankoopdatum aug 2017) niet acceptabel is.

Na 1 jaar lang steeds ons apparaat op te sturen naar jullie en nu de laaste keer en nog steeds geen koffie kunnen zetten of absoluut NIET klantvriendelijk.

Wij eisen per direct een geheel nieuw apparaat of ons geld direct retour. Wij hebben geen vertrouwen meer hierin.

Onze.mailtjes hierover worden niet beantwoord.

Alle instructie die wij moesten uitvoeren voor deze foutmelding hebben we gedaan. Iedere keer. Ontluchten, ontkalken waterbak meerdere malen door laten stromen. Waterbak 50x optillen 1cm en terug plaatsen.

Niets hielp, en bij jullie doet hij het steeds wel. Bij ons soms een tijdje.maar daarna dezelfde foutmelding. Nu na de laatste "reparatie" doet hij niets meer!!!

De oplossing

Een heel nieuw apparaat sturen of de aankoopbedrag te retouren.

2 reacties

  1. Auteur
    T.P. Renkers
    Datum
    Helaas geen reactie van Philips.
    Ze reageren niet op onze mails.

    Espressomachine doet het nog steeds niet. Apparaat net een jaar oud en al 6x opgestuird met problemen!!
  2. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Renkers,

    Allereerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor de late reactie. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u meermaals problemen heeft ondervonden met uw Saeco, en kan me enigszins voorstellen dat uw vertrouwen is beschadigd.

    Ik zie dat u inmiddels met mijn collega's tot een alternatieve oplossing bent gekomen en dat u een nieuw apparaat toegestuurd krijgt.

    Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op Facebook, Twitter (@PhilipsCare_NL) of via één van de opties op onze contact pagina: https://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Philips Consumer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.P. Renkers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Philips heeft uit eindelijk keurig gehandeld en stuurt ons een nieuw apparaat. Wij zijn tevreden hoe Philips dit heeft opgelost met ons.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen