Klacht Philips: Espresso-apparaat laat het na twee jaar afweten, en leverancier biedt geen serieuze oplossing

Klachtnummer
# 290110
Gebruiker
C. Kamp
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn automatische espresso-apparaat van Philips (Saeco Intuita) begaf het na precies twee jaar. Philips beroept zich op de verlopen garantie en biedt geen serieuze oplossing. Het kan op mijn kosten worden gerepareerd, of ik kan een minimale korting krijgen als ik een nieuw apparaat koop. Beide zijn voor mij geen echte optie. Van een apparaat van € 300 mag je meer verwachten, denk ik. Ik koop mijn huishoudelijke apparaten voorlopig maar bij een ander dan Philips.

De oplossing

Een nieuw apparaat zou het mooiste zijn, maar gezien de reactie van Philips zit dat er niet in. Tweede keus zou reparatie (indien mogelijk) zijn zonder kosten mijnerzijds.

3 reacties

  1. Auteur
    C. Kamp
    Datum
    Philips heeft nog geen enkele reactie laten horen
  2. Auteur
    C. Kamp
    Datum
    Er wordt niet gereageerd, de klant is kennelijk niet in tel. Waardeloos bedrijf dus, ooit Neerlands trots. Mij zien ze daar voorlopig niet meer
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste meneer Kamp,

    Bedankt voor uw bericht hier. Wat vervelend dat uw Saeco het heeft begeven.

    Ik kijk graag met u mee naar een oplossing. Om u zo goed mogelijk te helpen, wil ik u vragen om uw referentienummer te delen (beginnend met 60-000).

    Mocht u deze niet hebben, dan wil ik u graag vragen om op Facebook of Twitter contact op te nemen, zodat ik of één van mijn collega's u daar verder kan helpen. Ik heb namelijk wat meer informatie nodig om te kunnen bekijken welke vervolgstappen mogelijk zijn, zoals een foto van de productsticker en van de aankoopbon en een precieze beschrijving van het probleem.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen