Klacht Philips: Fluiten naar €200,- cashback

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103136
Gebruiker
RiG
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In december kochten wij een Philips Screeneo HDP1590TV short throw beamer. Mede de €200,- cashback was doorslaggevend voor de koop van deze beamer. Na ons online aangemeld te hebben wed ons verzocht de productcode van de doos uit te knippen en op te sturen naar Sagemcom in Oostenrijk. Op 20 januari heb ik dit netjes gedaan.

Gisteren kreeg ik een email van Sagemcom dat onze productcode niet aangekomen is bij hun. Of ik deze nogmaals op wil sturen. Natuurlijk kan dat niet want om die reden moet je de uitgeknipte code opsturen. Ik heb Sagemcom gisteren een email gestuurd met een foto van het restant van het label waar de code opstond met het verzoek alsnog uit te betalen. Tot nu geen reactie.

De oplossing

Uitbetaling €200,- cashback en beloofde gratis blueray DVD's.

4 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte klant,Dank voor uw bericht. Helaas is er geen webcare ondersteuning voor projectoren. Daarom raden we aan om contact op te nemen met de afdeling 'Faxapparaten, Projectoren' op 0900 040 0479, of via chat/e-mail op http://philips.to/1bQ7N60 .Met vriendelijke groet,Philips Webcare
  2. Auteur
    RiG
    Datum
    Van het kastje naar de muur...... Een klant doorverwijzen een andere afdeling to contacten is denk ik het meest klant onvriendelijke wat je kunt doen...Ik heb al contact met Philips over het issue, echter is er nog geen oplossing geboden.
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste,Het spijt ons u te dit moeten meedelen, maar projectors worden geproduceerd door een andere business group (Sagemcom), waar geen webcare ondersteuning voor bestaat. We kunnen u via Klachtenkompas dus helaas echt niet verder helpen en enkel doorverwijzen naar de correcte afdeling.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
  4. Auteur
    RiG
    Datum
    Ik zou verwachten dat het bedrijf dat het product maakt reageert.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RiG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen