Klacht Philips: Garantie garandeert niets

ahopman@upcmail.nl

Ons (dure, maar goede) koffiezetapparaat, gekocht bij het inmiddels failliete It's, liet het na 1 1/2 jaar afweten. Omdat de garantie 2 jaar is, kregen we van Philips een adres door van E-Care, waar het apparaat gemaakt zou worden. Inmiddels zijn we 2 1/2 maand verder en is het apparaat 2x voor lange tijd bij E-Care geweest zonder dat er iets aan de klachten is gedaan (ook al krijgen we een rapport mee waarop iets anders staat).
Daarom maar weer contact gezocht met Philips, in de verwachting dat we een nieuw apparaat krijgen, aangezien het niet te repareren blijkt. Tot onze verbazing krijgen we als antwoord dat het een zg.'reparatie-product' betreft, dat niet in aanmerking komt voor vervanging. M.a.w.: de zg. garantie blijk geen enkele waarde te hebben.
Als dit de manier is waarop Philips haar klanten koestert, dan zullen wij in de toekomst beter opletten van welk merk wij onze consumentenelectronica aanschaffen ...

Philips
    Beste heer Hopman,Uit uw review kan ik opmaken dat u niet tevreden bent met de gegeven service. Ik vind het spijtig om te vernemen.Het zou niet mogen zijn dat u problemen ervaart met uw koffiezetapparaat. U heeft 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat. Zodra het apparaat, binnen de garantie termijn, problemen vertoont dienen we dit kosteloos te repareren. Als het apparaat voor de 3de keer gerepareerd dient te worden aan dezelfde klacht, dienen we hierbij een verzoek te doen tot omruiling. Het apparaat dient wederom te worden verstuurd naar ons service centrum. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen, mijn collega zal voor u het apparaat aanmelden voor ons service centrum (met hierbij het verzoek tot omruiling). Ik wil u vragen om de reparatie rapporten, van de eerdere reparaties, bij te voegen zodat ze kunnen inzien dat het probleem nog niet is verholpen.U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:
    http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nlMet vriendelijke groet,
    Philips Webcare
    ahopman@upcmail.nl
    Het apparaat ligt al sinds afgelopen dinsdag bij de reparateur, rapporten zijn daar ook aanwezig. Vandaag gebeld met Philips klantenservice omdat we vanwege de vertraging bij de reparateur én de eerste afwijzende houding van Philips inmiddels ruim 2 maanden zonder apparaat zitten en het tempo waarin alles nu verloopt ook weinig hoop geeft voor de feestdagen. Persoon van de klantenservice had weer iemand anders nodig, was in gesprek, wordt terug gebeld ...ooit ... hoop ik ... door Philips ...

Ook een klacht indienen over Philips?