Klacht Philips: Garantieafwikkeling belabberd!

Klachtnummer
# 141311
Gebruiker
Boyette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een monitor die defect is en ben al weken bezig met het melden van een RMA.

Het lijkt erop alsof philips nog nooit een RMA procedure heeft uitgevoerd.

De oplossing

Voer de RMA procedure uit in plaats van consumenten eindeloos te laten wachten op het inbehandeling nemen van een RMA.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen