Klacht Philips: Garantietermijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46971
Gebruiker
R.C.L. Berk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 06-01-2011 heb ik bij Pleinshoppen Rotterdam elektrische tandenborstel gekocht, de Philips Sonicare HX6982/10 Flexcare met UV reiniger (€112,-)
Op 5 december 2012 heeft deze het begeven. Via E care Repair Service van Philips een andere ontvangen, ordernummer 1006/1031800 met referentie 3SLFVZ532522115 .
Nu 11-1-2014, een paar weken na #1 jaar, begeeft de Sonicare het wederom. Het motortje doet het niet meer. Contact met Phillips gehad, echter ze houden zich aan de aanschafdatum 6 januari 2011, terwijl dat apparaat ondeugdelijk bleek en 5 december 2012 is vervangen. Blijkbaar geldt nu de garantietermijn van 2 jaar niet op het vervangende apparaat .

Met vriendelijke groeten,

Coen Berk

De oplossing

Vervanging van het 2e ondeugdelijke apparaat, dat ik 5 december 2012 (57 weken!) ontvangen heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    R.C.L. Berk
    Datum
    Geen enkele reactie van Philips. Tot nu toe Philips als Nederlandse (?) onderneming behandeld als preferred supplier. Heb alles van Philips. Nu is het klaar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.C.L. Berk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry