Klacht Philips: geen beeld

sad Niet opgelost
Patrick

Ik heb zo'n 2,5 jaar geleden een Smart TV 4K, merk Philips type 43PUS6501/12 gekocht. De TV geeft geen beeld meer en het blijft op zwart, maar er is wel geluid.

Zonder kosten reparatie van de TV of anders een vervanging van de TV

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Patrick
De Media Markt heeft de Philips Smart TV 4K opgestuurd naar een servicepunt. Zij kijken wat er kapot is en wat de kosten bij reparatie zullen zijn. Bij het inleveren heb ik aangegeven dat ik van een TV toch minimaal 5 jaar moet kunnen genieten (economische levensduur). Zij zei dat met de reparatiekosten rekening mee wordt gehouden. Ik ben benieuwd. Krijg eerst kostenopgave voor ze gaan repareren. Van Philips uit komt er weinig. Ze komen steeds met een link voor reparatie aanbieden en daar zijn de kosten gelijk al € 30,- voor onderzoek. Dus van Philips nog niks gehad. Update: Aanbod van Media Markt gehad van € 300,-. Gekocht in 31 aug 2016 voor € 649,- . Weet niet of ik er goed aan doe dat te accepteren?

Ook een klacht indienen over Philips?