Klacht Philips: geen beeld

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 365297
Gebruiker
Patrick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zo'n 2,5 jaar geleden een Smart TV 4K, merk Philips type 43PUS6501/12 gekocht. De TV geeft geen beeld meer en het blijft op zwart, maar er is wel geluid.

De oplossing

Zonder kosten reparatie van de TV of anders een vervanging van de TV

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patrick
Datum
Uiteindelijke oplossing
De Media Markt heeft de Philips Smart TV 4K opgestuurd naar een servicepunt. Zij kijken wat er kapot is en wat de kosten bij reparatie zullen zijn. Bij het inleveren heb ik aangegeven dat ik van een TV toch minimaal 5 jaar moet kunnen genieten (economische levensduur). Zij zei dat met de reparatiekosten rekening mee wordt gehouden. Ik ben benieuwd. Krijg eerst kostenopgave voor ze gaan repareren. Van Philips uit komt er weinig. Ze komen steeds met een link voor reparatie aanbieden en daar zijn de kosten gelijk al € 30,- voor onderzoek. Dus van Philips nog niks gehad. Update: Aanbod van Media Markt gehad van € 300,-. Gekocht in 31 aug 2016 voor € 649,- . Weet niet of ik er goed aan doe dat te accepteren?
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen