Klacht Philips: Geen cashback ontvangen voor Philips Lumea Prestige BRI1956/00

Consuger181022

Juni 2018 Philips Lumea Prestige BR1956/00 aangeschaft via Bol.com met een cashback, groot Euro 50. Gevraagde documenten ingezonden; echter geen cashback ontvangen. In augustus 2018 hierover met Philips Consumer Care via chat contact gehad. Konden hier echter niets aan doen omdat volgens deze dienst de documenten niet waren ontvangen; de registratie van het apparaat had echter wel plaatsgevonden. Waar de overige documenten gebleven zijn kon men niet zeggen. Zij konden ook niet toezeggen de cashback alsnog over te maken.

De cashback, groot Euro 50, alsnog over te maken op mijn giro 1340081, t.n.v. G. van Amersfoort.

Philips
    Beste meneer/mevrouw van Amersfoort,

Bedankt voor uw bericht. Wat balen dat u niet deel heeft kunnen nemen aan de cashback-actie. Graag wil ik benadrukken dat u met het registreren van uw product via uw MyPhilips-account, u niet automatisch deelneemt aan onze acties. U kunt deelnemen aan een actie door u op de hier bijbehorende actiepagina in te schrijven. U kunt deze registratiepagina's hier vinden: https://philips.to/2QSXdrm.

Ik had u graag beter nieuws gebracht, maar gezien de actie inmiddels verlopen is kan ik hier helaas niets meer voor u in betekenen. Na sluitingsdatum van de actie kunnen wij geen nieuwe deelnames meer toevoegen. Ik wil u dan ook adviseren om in het vervolg altijd onze actiepagina in de gaten te houden, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben dan wil ik u vragen om deze met ons te delen via onze officiële supportkanalen. U kunt deze kanalen op onze contactpagina terugvinden: https://philips.to/2tZUcKI.

Simone
    Philips Consumer Care
    Consuger181022
    Beste Simone,

Wij zijn het niet eens met uw zienswijze. Behalve dat wij het apparaat geregistreerd hebben op onze account hebben wij naar Philips Consumer Lifestyle, Postbus 8547, 5605KM Eindhoven het volgende opgestuurd:
    - afdruk van de bevestigingsmail
    - kopie aankoopbewijs
    - originele streepjescode van de verpakking.
    Ons inziens hebben wij daarmee aan alle voorwaarden voldaan.
    met vriendelijke groet,
    Ger van Amersfoort

Ook een klacht indienen over Philips?