Klacht Philips: Geen enkele reactie op klacht rechtstreeks bij Philips 11 kalenderdagen na melden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 95310
Gebruiker
Leo van Klaveren
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn 1e Saeco apparaat was binnen 2 jaar 3x kapot gegaan en 2x gerepareerd. De 3e keer heb ik mijn geld terug gehad en een nieuwe gekocht. Deze begon net buiten de garantietermijn weer met dezelfde klachten als de vorige (okt. 2014). Na contact opgenomen te hebben met de betreffende desk heb ik uit coulance een reserveonderdeel gekregen. Maar dit was niet de oorzaak van het probleem. De reactie was dat ik 35 euro onderzoekskosten kon betalen, maar vervolgens zouden er nog kosten volgen voor reparatie. Gezien echter de ervaringen met de vorige Saeco ga ik dat niet doen. Het begon met waterlekkage, nu zet het apparaat met horten en stoten koffie.

Omdat het apparaat nieuwe klachten ging vertonen, heb ik een nieuwe melding ingestuurd (dec 2014). Daar heb ik niets op vernomen. Omdat ik het toch graag een kans wilde geven, heb ik op 20-1 een nieuwe melding ingestuurd, maar ook daar heb ik tot vandaag (31-1) niets van vernomen. Het blijft 100% stil van de kant van Philips.

Wat nu?

Gewenste oplossing

Geld terug of een nieuwe. Reparatie geloof ik niet in met de ervaringen die ik nu heb.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Leo van Klaveren
    Datum
    NUL reactie van Philps ... Begint tendentieus te worden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen