Klacht Philips: Geen gehoor bij klacht

Klachtnummer
# 150463
Gebruiker
Alianne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht ingediend over ordernr 8011/18193. Ik krijg hierop geen gehoor. Philips klantenservice alsmede ecare zijn hiervan op de hoogte. Toch moet ik nu gaan betalen volgens Ecare voor iets waar ik niets aan bijgedragen heb. Hoe komt het dat het zo moeilijk is een klacht gehoord te krijgen?

De oplossing

Graag een werkende stofzuiger, deze kan gemaakt binnen de garantie (3 jaar). Het is tenslotte de motor die het niet deed.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen