Klacht Philips: Geen internet radio meer.

Klachtnummer
# 30192
Gebruiker
Jeroen Arentsen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs mijn Philips wireless internet adapter SLA 5520/00 aangesloten en deze werkte perfect..........totdat ik de software update had gedaan.
Sindsdien als ik de internet radio wil inschakelen moet ik een emailadres ingegeven !?
Zo gezegd zo gedaan, uiteindelijk moet ik dan bovenstaande produkt gaan registreren maar dan zegt de philips pagina:
Helaas is voor dit specifieke product registratie via Mijn Philips niet mogelijk..........

Nu zag ik dat onlangs een ander persoon een bijna indentieke klacht heeft neergelegd dus ik hoop dat U mij verder kunt helpen.
Het schijnt een structueel terugkomend probleem te zijn van dit apparaat.

De oplossing

Dat de internet radio weer werkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jeroen Arentsen
    Datum
    Probleem is inmiddels opgelost na telefonisch contact te hebben gehad met Philips.

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen