Klacht Philips: Geen kennis meer aanwezig

Keeswildenburg

Sinds een half jaar, probeer ik informatie te krijgen over het stretchen van mijn #philips flatscreen 46PFL9704H12. (REF nr philips 315377) Dankzij een Samsung handleiding kon ik deze klacht oplossen. De oplossingen van philips waren gewoon te gênant voor de lezer. Ik heb me nog nooit zo geschoffeerd gevoeld. Mijn dank aan deze philips mensen (not)

Niets

Philips
    Philips heeft de standaard richtlijnen meegegeven hoe het beeldformaat aan te passen, wat ook in de handleiding terug te vinden is. Deze info was niet incorrect.
    Keeswildenburg
    In de handleiding komt dit verschijnsel niet voor, evenals de antwoorden van de "provies". Sterker nog, in de handleiding wordt suggereert, indien je deze TV in het bestaande thuisnetwerk wil opnemen, te kiezen voor: Beeld-->Pc-Modus--> Aan. Fout !! Het beeld zal onvoldoende stretchen. De optie Pc-Modus moet -->Uit staan. Half jaar zoeken en ergeren achter de rug. Nu kunnen wij pas echt genieten, zonder de indruk te hebben een tweede hands apparaat gekocht te hebben .

Ook een klacht indienen over Philips?