Klacht Philips: Geen Netflix app op Philips 40PFL8007K

Klachtnummer
# 84583
Gebruiker
Martin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen Netflix app op Philips 40PFL8007K mogelijk.
TV is uit 2012!
Ik blijf vriendelijk, Philips mag het uitleggen?

Gewenste oplossing

Compensatie graag, in ieder geval een apple tv player om alsnog NetFlix te kunnen gebruiken.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste klant,Dank voor uw bericht. Netflix wordt ondersteund door modellen uit 2013 & 2014 vanaf de 3208-serie en hoger indien deze modellen de laatste versie van de software hebben. De hardware van oudere modellen is niet compatibel met de codering die Netflix gebruikt en dit kan niet door middel van een update opgelost worden. Netflix is beschikbaar in Nederland sinds september 2013 (dit werd bekend gemaakt in juni 2013). De 40PFL8007K/12 komt uit 2012 en werd niet geadverteerd als compatibel met Netflix. Compensatie is dus niet mogelijk. Het is onmogelijk om compabiliteit met alle apps ontwikkeld door derden te garanderen.Voor consumenten met een televisie uit 2012 of ouder, is het altijd mogelijk om de content van Netflix via een PC of MAC te streamen naar de televisie, of door een externe mediaspeler of dongle aan te sluiten. Zo kan toch genoten worden van de befaamde Philips beeldkwaliteit op het grote televisiescherm.Met vriendelijke groet,Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen