Klacht Philips: geen onderdelen meer voor scheerapparaat HS8040

Janneman

Heb 6jr geleden scheerapparaat HS8040 gekocht voor ca. 160 euro. Wilde weer scheerhoofd HS85 kopen, maar hoorde dat dit onderdeel niet meer verkocht wordt.
Goedwerkend scheerapparaat kan de vuilnisbak in. Philips gevraagd om oplossing. Kon scheerapparaat PT927/21 kopen met 50,- euro korting (169,99-50,- =119,99 euro).
Bij kieskeurig stond deze voor de prijs van 124,90....dus een verschil van 4,91....meer wilde Philips niet tegemoetkomen. Het ergste hiervan is dat Philips zich totaal niet kan inleven in de klant, die BUITEN ZIJN SCHULD, thans een waardeloos product van Philips in zijn bezit heeft. Betrokkene vraagt zich af...waar is de uitstekende service en klantvriendelijkheid van Philips gebleven. Heeft via chat en mail (referentie 50-181665431) geprobeerd een betere oplossing voor bovenstaande klacht te krijgen....doch Philips is ongevoelig hiervoor. Mensen wil ik daarom waarschuwen bij aankopen van Philipsproducten. Uw product kan waardeloos worden door gebrek aan onderdelen.

Ik zou graag weer vertrouwen in Philips willen hebben. Het zijn goede producten. Gaarne ook weer terugzien van de uitstekende service en zeer goede klantvriendelijkheid. Thans zeer teleurgesteld over de houding van Philips, wat me zeer gechoqueerd heeft....en wat ik ...uit ervaring.... totaal niet had verwacht.

Janneman
    Kijkend naar tevredenheids-score oplossen klachten Philips (slechts 34%), is dit tekenend hoe Philips thans met zijn klanten omgaat....jammer....jammer...jammer
    Janneman
    Vind het jammer dat Philips geen compromis wilt sluiten door bv. een 50,- euro kortingsbon te geven op aankoop scheerapparaat 9000 serie.
    Philips..wees wat klantvriendelijker en meer servicegericht....het zal je veel goodwill opleveren.

Ook een klacht indienen over Philips?