Klacht Philips: geen oplossing door philips klantencontact aangedragen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 325503
Gebruiker
Jannekevaneenbergenvangemert
Datum
3 reacties

Details

De klacht

het mandje van de xxl airfryer van philips is niet schoon te krijgen. Contact opgenomen met klantencontact en die geven mij schoonmaaktips die niet werken. Dus geen oplossing. Philips zou mandjes moeten maken die wel schoon te maken zijn. Oh ja een site waar waar ik een nieuw mandje kan kopen gaven ze mij ook als tip.haha

De oplossing

al beschreven bij "wat is je klacht

3 reacties

  1. Auteur
    Jannekevaneenbergenvangemert
    Datum
    Nog steeds niets gehoord van philips
  2. Auteur
    Jannekevaneenbergenvangemert
    Datum
    Niets gehoord van philips. Zal zo wel blijven.
    Reageren is wel het minste wat je kan doen.
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw van Gemert,

    Bedankt voor uw bericht over het mandje van uw Airfryer. Ik kan me voorstellen dat u ervan baalt dat u hem niet meer schoon krijgt, maar helaas volg ik dezelfde procedures als mijn collega's en kan ik dus niet veel voor u betekenen, gezien de schoonmaaktips al met u gedeeld zijn.

    Ik wil u er graag op wijzen dat onderhoud van het mandje onder eigen verantwoordelijkheid valt. Wat u wel eens kunt proberen, is de tip met het citroentje. Mocht deze nog niet met u gedeeld zijn, dan kunt u die hier terugvinden: https://philips.to/2m4GPq9. Je kunt het aluminiumfolie dan onder het mandje plaatsen. Hiermee krijgt u hardnekkige vet- en etensresten weg.

    Ik hoop dat ik u zo voldoende heb geïnformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan wil ik u vragen om contact op te nemen via onze officiële klantenservice kanalen, zodat mijn collega's en ik u zo snel mogelijk te woorden kunnen staan. Hier kunt u alle contactmogelijkheden terugvinden: https://philips.to/2tZUcKI.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Philips Consumer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jannekevaneenbergenvangemert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schoonmaaktips!!!!!! Deze heb ik allemaal al geprobeerd maar helaas. Ik vind het erg gemakkelijk van philips om deze klacht af te doen met schoonmaaktips. Op de Facebook airfryer site regent het ook klachten hierover. Waarschijnlijk is de mand op maandagochtend van de band gekomen. Ik zou een nieuw mandje wensen van de andere dagen van de week. Wat dus wel schoon te houden is. Bij een gebruik van 1a2x per week moet dit toch kunnen lijkt mij. Met vriendelijke groet J.van Gemert van Eenbergen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen