Klacht Philips: Geen producten ontvangen na bestelling via de Philips online shop

Klachtnummer
# 324468
Gebruiker
Querimonia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de Philips online shop reserve filters voor mijn luchtbevochtiger besteld en betaald. Status van mijn bestelling is nog steeds "processing". Contact met de klantenservice gehad welke bevestigen dat er door een fout in het systeem de bestelling niet goed is doorgekomen. Dit zou verholpen moeten zijn maar vooralsnog geen product ontvangen en de status blijft ongewijzigd. Dacht er goed aan te doen dit product bij de producent te bestellen echter blijkt dat deze nog veel kunnen leren van de diverse grotere webshops.

De oplossing

Restitutie of producten

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw van Halteren,

    Bedankt voor uw bericht omtrent uw bestelling. Ik zie dat een collega van mij vandaag contact met u op heeft proberen te nemen, maar u niet in de gelegenheid was op te nemen.

    Ik wil u graag vragen om terug te bellen onder vermelding van uw referentienummer 60-001278265. Mijn collega zal u dan zo snel mogelijk te woord staan en u informeren over uw bestelling.

    Met vriendelijke groet,

    Simone
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen