Klacht Philips: Geen reaktie van Philips over kapotte tv, senseo en ladyshave

Laura

Het valt me erg tegen dat de produkten van Philips niet meer zo goed zijn als vroeger (zo'n 20 jaar geleden). Het kan geen toeval zijn dat de produkten die ik heb gekocht van jullie merk het een aantal maanden nadat de garantie is verlopen, kapot gaan.
Het ergste vind ik nog dat jullie helemaal niet hebben gereageerd op mijn klacht hierover.
Betekent dit: wie zwijgt, stemt toe!?

compensatie zou wel fijn zijn!

Philips
    Beste,Hartelijk bedankt voor uw bericht. We raden aan om contact op te nemen met de helpdsek zodat u naar wens verder geholpen kan worden. Alle info kan u terugvinden op de Philips Website via http://philips.to/nXeJyV .Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    Laura
    Ik heb al verscheidene malen gebeld/gemaild met de helpdesk van Philips; zij kunnen me ook niet tegemoetkomen omdat het net buiten de garantie valt! Intussen heb ik mijn tv laten onderzoeken en blijkt het 'mainboard'(?) defect te zijn en een nieuwe is niet meer leverbaar! Hoe kan dit: een tv van nog geen drie jaar oud!!! Nu ben ik genoodzaakt een nieuwe te kopen, waarvoor ik het geld niet heb, dus dat wordt weer sparen!
    Laura
    voor mij nooit geen Philips meer!

Laura

Ook een klacht indienen over Philips?