Klacht Philips: Geen service van Philips na 2 maanden buiten garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 275584
Gebruiker
Robbert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de 65pus9109 waarvan het ambilight niet meer werkt. De tv is net 2 maanden buiten de garantie en Philips wil deze niet meer kostenloos maken. De 9000 serie is een tv uit het topsegment van Philips waarvan je toch wel kunt verwachten dat deze langer dan 2 jaar functioneert. Je zou ook verwachten van Philips dat zij niet moeilijk zouden doen over die 2 maanden. Ik heb er tenslotte genoeg voor betaald!

De oplossing

Een kostenloze reparatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Robbert
    Datum
    Ik zie graag nog een reactie van Philips!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robbert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gewoon 0 reactie gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen