Klacht Philips: Geen update iPhone app Philips Wake Up light

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 82171
Gebruiker
Ebel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De Philips Wake Up Light kan alleen worden bediend met de bijbehorende iPhone app. Deze werkt al minder sinds de update naar IOS7, maar na IOS8 werk het helemaal niet meer. Zit nu al bijna twee maanden zonder werkende Wake Up Light.

Klacht voorgelegd aan Klantenservice. Update had er nu moeten zijn. Negatieve beoordeling van het product op de website van Philips is geweigerd.

De oplossing

- Onmiddellijke update iPhone app Wake Up Light of anders geld terug;
- compensatie voor de periode dat geen gebruik gemaakt kon worden van de Wake Up Light.

1 reactie

  1. Auteur
    Ebel
    Datum
    De bediening van de Philips Wake Up Light is afhankelijk van een app op de iPhone. Deze wordt al maandenlang niet adequaat geüpdatet waardoor het apparaat maar beperkt te bedienen is.
    Philips reageert niet meer op klachten!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ebel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen