Klacht Philips: gevraagd living colors 2e generatie adapter ZWART

marcorchids

Ik heb nu bijna drie jaar een Philips Livingcolors Lamp 2e generatie en de adapter is kapot gegaan. Na contact gehad te hebben met de Philips spare shop schrijf ik deze klacht. De lamp is zo ongeveer 2 1/2 jaar geleden uit de productie genomen omdat de 3e generatie in de verkoop ging. De zwarte adapter van de 2e generatie Living Colors is ook uit de productie genomen en dus niet meer leverbaar. Ik kan nu dus een lamp van €250,00 niet meer gebruiken omdat het onderdeel dat ik nodig heb niet meer geleverd kan worden. MEER DAN SCHANDALIG!!!!!!!!

Een nieuwe zwarte adapter Philips Living Colors 2e generatie

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

marcorchids
    Philips is zeer laks in het afhandelen van haar klachten. Kreeg een mail dat de klacht na telefonisch contact was opgelost. Heb geen telefonisch contact na het plaatsen van de klacht met Philips gehad. Ook dat de klacht naar tevredenheid was opgelost klopt van geen kant. ZEER ONTEVREDEN.......

marcorchids

Ook een klacht indienen over Philips?