Klacht Philips: Gigantische leveringsproblemen Lirioplanet spots

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 255222
Gebruiker
T. Kroonenberg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 dec. 2016 bij Hees Lights in Echt 8 Lirioplanet spots besteld. Geschatte levertijd Philips 2 weken. Al snel bleek dit geen haalbare kaart, het werd volgens Hees begin januari. Daarna kregen we een telefoontje dat Philips pas half februari kon leveren,nu is het al half maart geworden. Leveringsproblemen bij Philips!!!
Wij. Hebben ons nieuwe appartement al mooi ingericht, helaas nog zonder de Lirioplanets. Wat te doen?
Theo Kroonenberg

De oplossing

Snelle levering en genoegdoening van Philips!

1 reactie

  1. Auteur
    T. Kroonenberg
    Datum
    Lirioplanets zijn inmiddels geleverd. Maar we bljven van mening dat Philips als marktleider licht zijn leveringstijden in de gaten moet houden en zijn klanten tevreden. Ik verwacht van Philips dat zij ons genoegdoening geven. De Lirioplanets met ledlampjes staan overigens prachtig!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T. Kroonenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals reeds aangegeven zijn de Lirioplanets inmiddels wel geleverd, maar geen enkele reactie van Philips op onze klacht over trage levering. Slordig en klantonvriendelijk!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen