Klacht Philips: Halve Bakkie En de koffie niet meer warm . Apparaat half jaar oud.

hmast

Hallo

Ik heb een half jaartje geleden een nieuwe Senseo aangeschaft type HD 7863. Voordien had ik andere Senseo's en noot geen problemen gehad, maar zoals bij de meeste vrouwen willen we wel eens wat anders in de keuken dus een ander type gekocht. Nou had ik het maar nooit gedaan spijt spijt spijt. Het ligt niet aan het onderhouden van het apparaat want ik ontkalk het op tijd en dat ook nog met de vloeistof speciaal voor Senseo. Het grootste probleem is nu dat ik de aankoop bon niet meer heb en daardoor wil de winkel niks voor me doen. Wat ik wel kan begrijpen maar leg maar eens uit dat je ze niet wil oplichten en vooral niet voor een bedrag onder de 100 euro. Ja nu is de vraag wat kan ik doen of wat kunnen jullie voor mij doen. Ook al zou ik een tegoed bon krijgen voor de goedkoopste Senseo die er maar is ben ik al blij. Dan genieten wij weer van een heerlijk bakkie koffie van Senseo.

Het liefst natuurlijk een nieuwe Senseo ook al is het de goedkoopste versie van dit moment. We zien wel met wat voor een oplossing Philips kan komen. Ik snap wel dat doordat er geen bon meer overlegt kan worden het een kwestie van vertrouwen wordt en besef dat dat in deze tijd heel moeilijk is soms. Nogmaals we wachten het wel af. reactie zou in ieder geval fijn zijn.

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Philips?