Klacht Philips: Hard Rokende Philips Airfryer xxl

Klachtnummer
# 152219
Gebruiker
JPM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds enkele Maanden ben ik in het bezit van een Philips Airfryer xxl .

Als ik het Apparaat aan zet, dan komt er uit het roostertje bovenop een grote rook pluim.
Zelfs zo erg, dat al 3x me brand alarm melder in de Gang is afgegaan, waardoor al 3x de Alarm centrale in Eindhoven me belt over een brandalarm.
En al 3x heb ik moeten zeggen, sorry vals Alarm, het is me Philips Airfryer xxl .

Stukje vlees er in, en me huis staat blauw.
Zelfs zo erg, dat ik hem eigenlijk niet eens meer durf te gebruiken.
Vandaag was het zelfs zo erg, dat het Brand Alarm alleen al aan ging, op het moment dat de Philips Airfryer xxl nog aan het opwarmen was, naar de 180 graden toe.

Er zat nog niks in de Pan, en me Brand Huis Alarm ging alweer af.


Dit kan toch niet, gaat nergens over.

Dus vraag ik: HELP,.....

De oplossing

Dat ik gewoon normaal me pan kan gebruiken.
Met alle toe behoren is het pannetje zomaar richting de 280,- Euro.
Heb immers ook de Spies Set, en de Braad Plaat.

Tis een beetje zonde als dat in de kast staat, en blijft staan, omdat ik hem niet meer kan gebruiken, omdat me Huis Brand Alarm meteen af gaat, omdat het huis blauw van de rook staat.

Dus graag een oplossing, anders graag me geld terug.

mvg, Marco
Gorinchem



.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen