Klacht Philips: Helpdesk Philips wil geen hulp verlenen aan tv die net buiten garantietermijn is gevallen.

Klachtnummer
# 413801
Gebruiker
PaarseOlifant#425
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Philips tv wil niet meer opstarten (aug-2016). Ook nadat er diverse keren geprobeerd is om deze via usb te rebooten.

De oplossing

Dat de tv nagekeken wordt of deze nog te repareren is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen