Klacht Philips: Home Cinema set HTS7500/12

mlwalhout

Bovenstaande set gekocht 02-2011 en al gauw problemen met de lade die niet meer openging. Sinds een maand ook geen geluid meer. Zaten op een avond rustig tv te kijken en opeens een gerommel en stopte alle geluid. Omdat hij uit de garantie was zijn we naar een erkende philipsmonteur geweest en deze gaf aan dat het onderdeel dat stuk was niet meer leverbaar was, maar dat we zeker een coulanceregeling mochten verwachten van Philips.
Wij hebben het apparaat opgestuurd via e-care en kregen toen een voorstel voor een bijbetaling van 560,00 euro voor een vergelijkbaar model.
Als we dit niet doen moeten we alsnog voor de 2e keer onderzoekskosten betalen van 51,95. Terwijl al bekend was dat hij niet te maken was en al onderzocht was door onze philips monteur.
Apparaat is gekocht bij Foto Klein Rotterdam Alexanderpolder.
Wij zijn van mening dat de levensduur veel te kort is dan je zou mogen verwachten en voor de aanschafprijs van 620 euro.
Nu weer 560 betalen voor een dergelijk apparaat

Graag zouden wij een compensatie ontvangen van minimaal de helft van de aanschafwaarde van 620,00
Onderzoekskosten niet doorberekenen omdat al bekend was dat onderdeel niet meer leverbaar was en de aanschafprijs zo hoog was dat het niet redelijk is nog extra geld uit te tellen voor een "overleden" apparaat.

Philips
    BesteML Solar Perez-Walhout,
    Wij hebben contact met u opgenomen via email om na te gaan hoe we u kunnen verder helpen.
    Philips Webcare
    mlwalhout
    Ik ga uw mail beantwoorden. Dank voor uw reactie!
    De vorige klacht heeft geen reactie van u ontvangen en is inmiddels verlopen.
    mlwalhout
    Philips blijft met een regeling komen die ons bijna net zoveel kost als onze kapotte set welke niet te maken is omdat ze geen onderdelen meer kunnen leveren.
    Wat kan ik als consument eraan doen dat ze hun eigen apparaten niet eens kunnen maken. Dit mag toch nooit zoveel kosten ( 560,00)?

mlwalhout

Ook een klacht indienen over Philips?